Det mener vi
Praksiscenter
Om Dansk Skoleidræt
Presse
Webshop
0
produkter i din kurv
Total:
DKK 0,00
Gå til kurv
Aktivitetsdatabasen
Kurser
Kurser i idrætsfaget
Aktive frikvarterer
Bevægelse i undervisningen
Kurser i motorik
Junioridrætslederkurser
Vidensoplæg og foredrag
Idrætsfaget
Idrætslærernes Forum
Inspiration og materialer
Kurser i idrætsfaget
Temabaseret idrætsundervisning
Idrætsdage og Den Åbne Skole
Faglig sparring
Mere meningsfuld idrætsundervisning i indskolingen
Bevægelse hele skoledagen
Bevægelse i undervisningen
Trivselsdagen 2024
Junioridrætsledere
Aktive frikvarterer
Bevægelsesbånd med power
Motorik
Sundhedsundervisning
Procesforløb
Strategiforløb
KreaKtive Unge
FritterSport
Verdensmål i bevægelse
Motorik i indskolingen
Viden og netværk
Netværksdag
Publikationer og undersøgelser
Bevægelse på Tværs
Bevægelse og læring
Fysisk og mental sundhed
Kropslig dannelse
Netværk og konferencer
Skolebestyrelser: Princip for bevægelse
Sunde Børn Bevæger Skolen
Danmarks Motionsuge
Skoleidrætskommune
Turneringer
Skole DM (5.-9. klasse)
Skoleligaen
Kredse
Bornholm
Fyn
Gl. Roskilde Amt
Københavns Kommune
Københavns Omegn
Midt- og Vestjylland
Nordjylland
Nordsjælland
Storstrømmen
Sydvestjylland
Sønderjylland
Trekantområdet
Vestsjælland
Østjylland
Sydslesvig
Om kredsene
Kommuner i kredsene
Kredsformænd
0
produkter i din kurv
Total:
DKK 0,00
Gå til kurv
Søg
Aktivitetsdatabasen
Kurser
Idrætsfaget
Bevægelse hele skoledagen
Viden og netværk
Turneringer
Kredse
Det mener vi
Praksiscenter
Om Dansk Skoleidræt
Presse
Webshop
Sæt Skolen i Bevægelse: Stoholm Skole, Stoholm
Om aktiviteten
Stoholm Skole, Vesterled 5, 7850 Stoholm J
Start: Mandag d. 29. april 2019 kl. 14:00
Slut: Mandag d. 29. april 2019 kl. 16:30
Tilmelding
Bestil dit eget kursus fra kursuskataloget
Sæt din skole i bevægelse!
Formålet med kurset er, at lærere og pædagoger
bliver introduceret til forskningsmæssige argumenter for at lave bevægelse i skoledagen
afprøver eksemplariske øvelser og får inspiration til, hvordan undervisning med bevægelse igangsættes samt målrettes egen praksis
reflekterer over muligheder, faciliteter og bevægelseskultur på egen skole