Forside/ /Volleyball for 8. klasse

Kredsaktiviteter

Volleyball for 8. klasse

Aktivitetsinformation

Lokation

Rødovrehallen

Startdato

12. mar. 2024 09:00

Slutdato

12. mar. 2024 14:00

Tilmeldingsfrist

3. mar. 2025 10:00

Klasse

8. klasse

Stævneansvarlig

Connie Bach [email protected] 22 30 71 81

Gem aktiviteten til
senere

Volleyballstævne for 8. kl. i Rødovrehallen

Tirsdag d. 12. marts 2025

Hermed inviteres til volleyballstævne 8. klassetrin. Stævnet afholdes i Rødovrehallen fra 9- ca. 14.30.

Dette er et hyggestævne, der er ingen kvalifikation til DM, vi anbefaler derfor klassehold, hvor det er muligt.

Der spilles i pige- og drengerække, mixhold stiller op i drengerækken, hvis der er tilstrækkelig mange mixhold, laves en mixrække. Der spilles med running score. Alt efter tilmeldingerne planlægges turneringen med 2 eller 3 sæt til 25/15 pr kamp. (nærmere info på stævnedagen). En spiller må højst serve 5 gange i træk, så rokeres og holdet bevarer serveretten. Nettet må ikke berøres, men kun strejfes ubevidst. Ved pointlighed afgør først sætscore, så bolde og dernæst indbyrdes kamp, hvem vinderen er.

De fleste hold spiller enten med rullende udskiftning på plads nr. 4 eller udskiftning ifølge DVBF-regler. Ved servemodtagning dømmes kun fejl, hvis bolden ”dør” i modtagningen eller tydeligt føres. Bolden må ramme nettet i serven. Blokering og smash er forbudt ved serv. Bolde (med skolenavnJ), fløjter og blyanter bedes medbragt. Anbefaling 1-2 bolde pr. hold. Der vil ikke være bolde til rådighed, hvis I ikke selv medbringer dem!!

Alle deltagende lærere må være indstillede på at dømme, elever med dommererfaring er også velkomne til at give et nap med, dette kræver selvfølgelig opbakning fra de involverede lærere.  Alle deltagende lærere er ansvarlige for stævnets afvikling, dermed også for oprydning i hal og omklædningsrum. Tag en runde og ryd op, inden I forlader hallen, særligt hvor jeres klasser ”har slået lejr”. Så er der ikke så meget for stævnelederen at fjerne efter stævnetJ.

Tilmelding: skolenavn + volleyball skrives i emnefeltet, i selve mailen skrives angivelse af køn, klasse, antal hold, skole, kommune og kontaktlærers navn og mailadresse + mobilnummer.

HUSK Ved udeblivelse eller afbud efter d.3.3. 2025 pålægges gebyr 100kr pr hold.

Tilmelding senest 3.3. 2025

Med venlig hilsen

Connie Bach

OBS! Ikke medlemsskoler betaler 1000,-kr pr hold for deltagelse

Søgning